2.02.2011

Blonds have

Det ekar lite, som att somna första natten i en ny lägenhet. Sakerna är på plats men man har inte riktigt vant sig vid ljuden.

Det ekar i mitt badrum också, hantverkarna har redan målat om allt och det skiner efter att jag städade när jag kom hem från studion. Kaklet ska fortfarande fixas, badrumsskåpet ska anlända och monteras, men som den minimalist jag är, tycker jag nästan det är finare när allt är tomt och rent. Möjligen inte helt praktiskt.

Var på Toni & Guy ikväll för att diskutera en färgning; hon ville hellre slinga. Mitt hår är mörkare än det har varit på flera år eftersom det inte längre bleks i den australiska solen, eller franska för all del. Inte för att håret är speciellt mörkt egentligen, bara mörkare än jag trivs med. Tänkte först att jag kanske skulle göra det riktigt rött, men ändrade mig. Blondes have more fun.

No comments: